Truth Told

Mana ada manusia yang mengaku dia dah habis study. So baik jangan tanya, buat sakit hati je.

Monday, December 27, 2010

Perangai buruk : Minat tak kekal.

Macam biasalah, minat aku kat benda tak kan kekal lama, so perkara yang sama juga terjadi kepada belog ni. Sorry Sang Belog, aku memang ada disorder minat tak kekal. Pstttt

But no worries, minat I untuk lelaki tetap sama. 

Sem 2 here I comes…crawling. Not jumping in excited-ly manner of a clown. Sem 2 ni jugaklah kau nak budak2 medic yang memang bukan otak numbers ni untuk berjual-lelong kan wahai Admin. Memang kami SUKAAAA sangat lah kan. Alang2 JPA pun dah masuk, kita amek foundation JPA and PAMA jela ek ! No need the hussle. Anggap kami menderma ye.

Ohh ya. And I so damn wish that other modules are like Genetics! 9 lectures. No kidding. Unfortunately, tak semua yang kita mintak kita dapat (actually semua pun tak dapat), TAHNIAH KEPADA AKU ! Yeah~ Urghhhh.

Sebenarnya nak buat post tentang kutuk lelaki, tapi…tak payah lah. Tak baik kutuk orang ni. *Padahal tak ade idea*

Right. So here’s a question that has been wondering around my head ever since I can think. Boleh ke kita tahu kalau orang tu pandang kita as in ‘pandang-pandang’ not as in a ‘pandang’ ? In other words…Boleh tahu tak bila orang usha kita ? Urmm…still thinking. Still…………..thinking. Still……..ZzZzZzZzZz


 Baby, aku tak kesah seberapa kiut pun kau,
AKU TETAP FOBIA DENGAN BABY !

2 comments: